Dijous, 26 Gener 2017 10:28

Sant Cugat Comerç busca 23 nens afortunats per viure la cavalcada al costat dels Reis Mags

Un any més arriba la nit més màgica de l’any i l’associació de comerciants de Sant Cugat posa a la disposició dels més petits 23 places per pujar al “Sant Cugat Express” durant la cavalcada dels Reis Mags d’Orient de Sant Cugat.

Els vint afortunats podran pujar al tren acompanyats dels seus pares, que podran acompanyar-los a peu des de l’exterior del tren. Els nens disposaran de caramels, per poder-los dosificar i anar-los llençant durant tota la cavalcada. Igual que l’any passat, a les 17h del proper 5 de gener, el reis arribaran en helicòpter al Parc de l’Arborètum i des d’allà s’iniciarà el recorregut de la cavalcada.

El trenet de “Sant Cugat Express” és la principal atracció del Nadal a Sant Cugat i ara tens l’oportunitat de pujar-hi amb els més petits de casa. Fes més màgica aquesta nit convertint-los en protagonistes. Només has d’enviar un missatge privat des de la pàgina de Facebook de Sant Cugat Comerç especificant el nom dels nens i els adults que els acompanyaran. Inscripcions per ordre de recepció de correus!